Jäsenyys ja jäsenedut

Liity jäseneksi

Tervetuloa Kouvolan Padelseura ry:n jäseneksi! Tarjoamme jäsenille erilaisia jäsenetuja ja -tapahtumia yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa.

Liity jäseneksi täyttämällä lomake

Vuoden 2023 jäsenmaksu on 60 €. Heinä-joulukuussa liityttäessä liittymismaksu on 30 €.

Seuratoiminnassa käytämme MyClub-sovellusta. Sovelluksesta löydät ajantasaista tietoa jäseneduista ja niiden käytöstä sekä seuratiedotteet. Saat aktivoitua MyClub-sovelluksen  käyttöösi, kun jäsenmaksu on suoritettu.

Jäsenetuja

• Suomen Padelliiton jäsenyys, joka tarjoaa kilpailuoikeuden liiton virallisiin kisoihin sekä tarjoaa etuja jäsenseurojen jäsenille.
  • Intersport Kouvola jäsenalennus padeltuotteista, vaatteista ja jalkineista.
  • Padestro jäsenalennus verkko-ostoksista koodilla KOPS7.
  • Jäsenten pelivuoro Padel Kouvolassa maanantaisin klo 18.00-19.30. Vuoro on kaikille seuran jäsenille avoin tasosta riippumatta. Kilpatason pelaajille suunnattu jäsenvuoro on torstaisin klo 19.00-20.30. Osallistumismaksu 3 e/jäsen/vuoro. Ilmoittautuminen ja lisätiedot MyClubin tapahtumissa.
  • Jäsenten varaamat vuorot Padel Kouvolassa arkisin klo 15-21 on -10 %, muina aikoina -20 %. Aktivoidaksesi alennuksen rekisteröidy hallin varausjärjestelmään ja ilmoita jäsenyydestäsi osoitteeseen info@padelkouvola.fi.

Seuran jäsenille on oma Whatsapp-ryhmä, jossa voi mm. etsiä pelikavereita seuran yhteistyöhalleihin.

Vinkkaa myös kaverisi liittymään seuran jäseneksi, saat palkkioksi pallotuubin. Uuden jäsenen tulee liittyessään ilmoittaa vinkkaajan nimi.

Lisätietoja seurasta, liittymisestä ja jäseneduista Rina Suominen, puheenjohtaja, Kouvolan Padelseura ry, puh. 0400 463 717  tai rina@kouvolanpadelseura.fi

Huomioithan, että jäsenmaksun tulee olla maksettuna ennen kuin jäsenedut ovat käytössäsi.